Algemeen

De woning wordt in zijn geheel verhuurd en dit volgens de formule drie dagen (weekend), vier dagen (midweek) en zeven dagen (week).

  • Midweek : van maandag 16 uur tot vrijdag 10 uur.

  • Weekend : van vrijdag 16 uur tot maandag 10 uur.

  • Week : van vrijdag 16 uur tot vrijdag 10 uur.

 

Binnen

De woning is in regel met alles in orde (kranen, schakelaars, lichtpunten, verwarming, etc.).
Bij vaststelling van een gebrek of tekortkoming, gelieve ons direct te contacteren.

Als eigenaar-verhuurder behouden wij ons recht om tijdens uw verblijf en na ons verzoek de ruimten te betreden of te laten betreden voor dringende onderhoudswerken.

 

De huurder moet het goed beheren als goede huisvader en is aansprakelijk voor eventuele schade.

In 't Leeg Huys mogen maximum 16 personen verblijven (baby’s niet meegerekend). Bij overtreding wordt de huurovereenkomst van rechtswege ontbonden en wordt de toegang tot de vakantiewoning geweigerd. De huurder blijft niettegenstaande de volledige huursom verschuldigd en kan geen enkele aanspraak maken op het terugvorderen van betaalde bedragen.

 

Gelieve bij vertrek alle verplaatste meubels en/of materiaal terug te plaatsen op hun oorspronkelijke plaats.

De woning dient borstelschoon achtergelaten te worden.

Controleer bij aankomst de inboedel o.a. kasten, kunstvoorwerpen, etc. aan de hand van het fotoalbum. Meld onmiddellijk iedere tekortkoming.

 

 

Buiten

Veiligheidshalve mogen geen dierenparken betreden worden. Ook vragen we u de dieren niet te voederen. Etensresten en tafelafval dienen gesorteerd te worden in een plastiek zak. Wij doen verder het nodige.

Alle afval dient naar regel gesorteerd te worden, meer bepaald:

  • etensresten (organische afval) in dichtgeknoopte plastiekzak en plaatsen in “container organische afval”

  • plastiek flessen en flacons, metaalverpakkingen, blikjes en drankkartons in “PMD-container”

  • alle plastiek verpakking en papier, uitgezonderd dagbladen, tijdschriften en plat karton in een zwarte zak in “container papier-plastiekresten”

  • in “container restafval” bv. pampers, hygiënische doekjes, koffie- en theezakjes, etc.

Let op : bij onvoldoende of niet sorteren wordt alle afval naar het plaatselijk containerpark gebracht. De daaraan verbonden kostprijs wordt verrekend via de waarborg.

 

BETALINGSVOORWAARDEN

  • De reservatie staat vast geboekt na betaling van de waarborg. Vanaf die datum gelden de annulatievoorwaarden.

  • De eigenlijke huursom dient betaald te worden ten laatste 4 weken voor de aankomstdatum. Bij niet-tijdige betaling van de huur kan de geboekte reservatie geannuleerd worden en wordt de waarborg niet terug betaald.

ANNULATIE

  • Wijzigingen in de huurovereenkomst zijn enkel mogelijk nadat de huurder en verhuurder dienaangaande schriftelijk zijn overeen gekomen.

  • De huurder kan steeds de huurovereenkomst annuleren op voorwaarde dat dit geschiedt met volgende annulatiekosten:

    • 50% van de huursom tot 6 weken voor aankomstdatum;

    • 100 % van de huursom vanaf 6 weken vóór de aankomstdatum.

AANSPRAKELIJKHEID

  • De verhuurder is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen voor zover hij handelt in rechten en plichten als een goede huisvader.

  • Elke aangebrachte schade wordt verrekend via de waarborg. Is de schade groter dan het bedrag van de waarborg, dan wordt deze achteraf gefactureerd.

PRIJZEN

  • Zie tabel

  • Bijkomende kosten:

    • huurwaarborg : € 500, terugbetaald binnen de acht dagen na uw verblijf als alles in orde was

    • € 10 per persoon voor bedlinnen, beddenopmaak en eindschoonmaak

    • verbruikskosten elektriciteit ,  gas en water : de meterstanden worden opgenomen bij aankomst en vertrek

    • taksen dienst toerisme: € 1 per persoon/per nacht vanaf 6 jaar

    • alle bijkomende kosten worden afgetrokken van de waarborg

VERDERE INFORMATIE

Huisdieren zijn niet toegelaten tenzij vooraf anders overeengekomen. Er kan een meerprijs gevraagd worden.

Parkeermogelijkheid (verlichte en afgesloten parking).

Fietsenberging (vooraf melden hoeveel fietsen).

Roken is niet toegelaten .

Kinderbedjes: er zijn 2 kinderbedjes beschikbaar (zelf meebrengen mag niet omwille van de mogelijke schade bij het binnen brengen en monteren op de parket bodem). De kostprijs per bedje, bedlinnen en opmaak inbegrepen, is € 10 per bedje.


Op aanvraag:

  • kachelhout (prijs naargelang de hoeveelheid)

  • keukenlinnen: 1 vaatdoek + 4 handdoeken  (€ 2)

  • badlinnen: 1 grote badhanddoek, 1 handdoek, 1 gastenhanddoek (€ 4)

  • 3x een éénpersoonsbed, te plaatsen op kamers 1, 3 en 6 (€ 10 per persoon per nacht)

Aanwezig:

  • voor de keuken: alle basisingrediënten + vaatafwasmiddel + koffiefilters

  • wc- en keukenpapier

BANKGEGEVENS

CVA HOORNAERT

BE 11 8601 1404 9548

BIC: NICABEBB

 

Alle info en contact: +32 474/25 14 95